Ledenadministratie
De NCDH is een vereniging met leden en is hoofdzakelijk afhankelijk van contributies van deze leden. De ledenadministratie maakt dan ook deel uit van de financiële administratie en valt onder de verantwoordelijkheid van de penningmeester. Het is voor zowel de vereniging, de leden, de belastingdienst en andere belanghebbenden belangrijk dat de administratie van de leden en haar financiën op orde is. Hiervoor gebruiken wij het online boekhoudprogramma van e-boekhouden.
Daarnaast komen wij natuurlijk graag geregeld in contact met onze leden en is het noodzakelijk de contactgegevens up-to-date te hebben. Persoonsgegevens van leden worden o.a. gebruikt om leden op de hoogte te houden van activiteiten. De gegevens die leden via inschrijfformulieren aan de NCDH verstrekt hebben, staan opgeslagen in een database en mailprogramma. De ledenadministratie bewaart deze gegevens tot leden laten weten dat deze verwijderd dienen te worden. Leden kunnen te allen tijde naar de ledenadministratie mailen wanneer zij inzage in eigen aangeleverde gegevens willen hebben of wanneer ze iets gerectificeerd, aangevuld of verwijderd willen hebben.
De ledenadministratie van de NCDH wordt beheerd door:
Monique den Hollander
Heb jij een vraag voor de ledenadministratie? Of wil je graag een wijziging aan ons doorgeven? Vul dan s.v.p. het contactformulier in, dan nemen wij z.s.m. contact met je op.
Even voorstellen
Hallo allemaal,
Mijn naam is Monique den Hollander en ik woon samen met mijn man en onze Fleur (dalmaat van 3 jaar) in de buurt van Rotterdam. Naast dat ik deel uitmaak van de evenementencommissie heb ik inmiddels ook de ledenadministratie op mij mogen nemen.
In DN5 2023 zag ik de oproep staan met de vraag: wie neemt de ledenadministratie over? Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Inmiddels heeft de overdracht van Maartje Koekkoek naar mij plaatsgevonden. Dank Maartje voor de gezellige en vooral heldere uitleg. Fijn dat je nog even beschikbaar blijft om mij te ondersteunen als het nodig is.